ceturtdiena, 2014. gada 27. februāris

Avokado salātiņi

Pēdējā laikā cenšos, sev pierādīt, ka visi mani priekšstati par to, kas man negaršo,vai arī es izvairos ēst, ir bijuši nepareizi vai vienkārši neveiksmīgi pirmie mēģinājumi. To sarakstā bija arī avokado.
Līdz vakardien iepērkoties ieraudzīju nogatavojušos un aci pievilinošus avokado, un vēl uz akciju. Nē, tur nu vairāk es nevarēju pretoties. Šodien sāku domāt ko tad, lai īsti ar viņu iesāk, un atradu brīnišķīgu avokado salātiņu recepti.
Ar garšīgu maizi un zaļo tēju, brokastīs vai tāpat- brīnišķīgi. Mani priekšstati tik tiešām bija nepareizi-galvenais ir pareizi sagatavot. 




1 gatavs avokado
1 mazs šalotes vai 1/2 baltais sīpols
1 tomāts
1ēdamkarote citronu sula
1 ēdamkarote skābs krējums (man 10%) vai jogurts
pāris pilieni tobasko mērces
svaigi malti melnie pipari
jūras sāls


Smalki sakapā sīpolu, kubiņos sagriež tomātu, tad pārgriež uz pusēm avokado, izņem kodolu un nomizo, sagriež kubiņos. Pārlej ar citrona sulu. Bļodiņā sajauc visas sagrieztās sastāvdaļas ar karoti krējuma,pievieno piparus un sāli pēc garšas, piepilina asumiņam tobasko mērci.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru